torsdag 16 oktober 2014

Träningsdagbok - v.39

Måndag: Efter matchen dagen innan (söndagen) blev det mycket jobb och tempo på basketen. Eftersom det var den vi saknade i matchen.
Tisdag: Hade träning och vi fortsatte att jobba med b.la vårt nya motion. Som är olik vår gamla.
Onsdag: Basket träningen var väldigt jobbig det var väldigt högt tempo jobba försvar och många övningar med mycket puls i.
Torsdag: Vi orienterade "hela" dagen/eftermiddagen med skolan på skrylle. Jag gjorde en C bana och jag tyckte det gick relativt bra.
Fredag: På fredagen hade vi idrott i skolan och vi jobbade med kondition. Men efter var det lite som en vilodag.
Lördag:  På lördagen hade vi en rätt lugn träning med mycket skott och teknik.
Söndag: På söndagen hade jag en vilodag och tog det för rätt så lugnt. Jag var ute med cykeln en sväng osv.

Mina mål veckorna innan var att förbättra min kondition och mitt försvar. Jag ville även vinna en match. Jag tycker inte jag riktigt har nått upp till det än. Kanske behöver jag jobba ännu hårdare. Försvaret har definitivt blivit bättre sen i början av terminen men konditionen är lika bra som förr. Vi har ännu inte kunnat vinna eftersom vi inte har spelat någon match sen dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar